قیمت رنگ استخر ضد جلبک به چه عواملی بستگی دارد؟

 قیمت رنگ استخر ضد جلبک به چه عواملی بستگی دارد؟

 قیمت رنگ استخر ضد جلبک به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت رنگ استخر ضد جلبک مسئله ای مهم در زمان تهیه و خرید این محصول می باشد. پوشش های رنگی ویژه استخر با قابلیت ضد جلبک بودن گزینه هایی بسیار جذاب برای لایه کشی پایانی در انواع استخرهای ویلایی و کشاورزی می باشد. آنچه سبب محبوبیت این محصول شده است توانایی ممانعت از ایجاد جلبک و خزه بر سطوح استخر و سازه های آبی می باشد. همانگونه که می دانیم یکی از مشکلات محافظتی و نگهداری از استخرها پدید آمدن جلبک و خزه است.

عوامل موثر در قیمت رنگ استخرضد جلبک
عوامل موثر در قیمت رنگ استخرضد جلبک

گاهی اوقات با استفاده از روش هایی مانند بهره گیری از شکردهنده های کلری و محصولات ضدعفونی کننده قدرتمند اقدام به از بین بردن خزه ها و جلبک های تولید شده می نمایند که استفاده از این موارد باعث به وجود آمدن حساسیت وآلرژی های تنفسی و پوستی در افراد مخصوصا کودکان می شود. این محصول به گونه ای عمل می نماید که از ایجاد و تشکیل جلبک و خزه بر روی سطوح استخر ممانعت می نماید و تا جایی که امکان داشته باشد این پروسه را به تاخیر می اندازد.

قیمت رنگ استخر ضد جلبک و عملیات اجرایی آن

زمانیکه از این فراورده برای پوشش دهی سطوح استخر استفاده می شود علاوه بر بهره بردن از قابلیت های ضد جلبکی آن می توان سطح مورد نظر را هموار و یک دست نمود که مقدمات جلوگیری از چسبندگی خزه و جلبک به سطح می باشد. چنانچه خزه یا جلبک به سطوح پوشش داده شده با این محصول بچسبد به راحتی می توان با آب آن را تمیز کرده و جلبک ها را ناپدید نمود. عملیات اجرایی مربوط به پوشش دهی سطوح استخر به سهولت اجرا می گردد و می توان با استفاده از لوازم و وسایل رنگ آمیزی این محصول را برروی سطوح استفاده نمود.
با استفاده از یک کیلوگرم رنگ ضد جلبک استخری می توان سطحی در ابعاد ۳ تا ۴ متر مربع را رنگ آمیزی نمود. این رنگ منحصر به فرد در دومدل پایه آب و پایه حلال تولید و به بازار عرضه می شود و اخیرا فراورده جدید آن یعنی بر پایه ذرات نانو نیز تولید شده است.
برای نتیجه گیری بهتر باید این محصول را بر روی سطوح زیر کار کاملا خشک و یک دست استفاده نمود. چنانچه در سطوح مورد نظر ترک و درزهایی وجود داشته باشد باید برای رفع آن اقدام نمود و با استفاده از ملات ها و دیگر فراورده های ترمیمی آن را بازسازی نمود. همچنین این محصول را می توان در سازه های آبی با عمق ۲ متر استفاده نمود. در رابطه با توان مقاومت مکانیکی این محصول باید گفت که رنگ های تولید شده بر مبنای حلال استحکام و مقاومت بیشتری دارند.
برای اجرای این پوشش های رنگی بر روی سطوح مورد نظر به مهارت ویژه نیازی نیست و تنها با افزودن مقدار مشخصی تینر می توان آن را برای استفاده آماده کرد. این رنگ های ویژه استخر را می توان ۴۸ ساعت پس از اجرا بهره برداری کرد.

(پیشنهادی)  عایق پلیمری استخر چیست و در مورد آن چه می دانید؟؟؟

جهت کاهش هزینه می توان از چسب پودری با رنگ دلخواه استفاده کرد.

قیمت رنگ استخر ضد جلبک و ویژگی های آن

قیمت رنگ استخر ضد جلبک و ویژگی های آن

با توجه به اهمیت این موضوع که خزه ها و جلبک ها از مهترین معضلات سازه های آبی، مخصوصا استخرها هستند که سبب تیره و بد رنگی استخر می شوند، پس این رنگ های پیشگیری کننده گزینه ای مناسب برای ممانعت از این اتفاقات است. برای معرفی بهتر این فراورده در ادامه مطالب مربوط به قیمت رنگ استخر ضد جلبک برخی از قابلیت های این محصول را معرفی می نمائیم:
• با توجه به این نکته که در راستای ضدعفونی و پاکیزگی آب و استخر از فراورده های حاوی کلر و سولفات مس استفاده می شود رنگ ضد جلبک توان مقاومتی و استحکامی بالایی در مواجه با این عناصر دارد.
• این پوشش های رنگی منحصر به فرد توان پایداری و مقاومتی بالایی در برابر اصطکاک و سایش ها، نیروهای وارده بسیار قوی و همچنین انرژی های مکانیکی دارند.
• با توجه به مقاومت دمایی این رنگ در محدوده ۳۰- تا ۶۰+ سانتیگراد این فراورده را می توان در انواع متفاوت آب و هوا استفاده نمود.
• تولید این فراورده در رنگ های متنوع با توجه به درخواست مشتری امکان پذیر می باشد.
• رزین های به کار رفته در تولید این رنگ های مخصوص از فناوری و تکنولوژی های مدرن بهره گرفته است که دارای توان پایداری و ثبات زیادی هستند و در مواجه با اشعه مضر خورشید تحت هیچ شرایطی تغییر رنگ نخواهند داشت.
• استفاده از این پوشش های رنگی در سطوح سازه های آبی لایه لایه و پوسته پوسته نمی گردد.
• در صورت اجرای عملیات به صورت درست و اصولی دیگر به آببند نمودن استخر نیاز نیست.
• این فراورده به دلیل دارا بودن انواع پر کننده های درز یا فیلرهای معدنی انتخابی مناسب برای استفاده در استخرهای پرورش آبزیان می باشد.
• توان مقاومتی بسیار بالا به گونه ای که در مواجه با شرایط سخت فیزیکی از سطح زیرین جدا نشده و توان پایداری در برابر فشارهای بسیار زیاد را دارد.

(پیشنهادی)  عایق امولسیونی قیری
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نظر خود را در کادر زیر وارد کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درصورت تمایل شماره تماس خود را وارد نموده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.