قیمت خرید ترموود و ارتباط مستقیم با کیفیت و اصالت آن

قیمت خرید ترموود و ارتباط مستقیم با کیفیت و اصالت آن

قیمت خرید ترموود Thermowood purchase price با توجه به متغییر بودن قیمت ارز در نوسان می باشد و باید آن را به صورت روزانه پی گیری نمائید. همانگونه که می دانیم در همه دوران ها چوب یک عنصر طبیعی بسیار پرطرفدار و محبوب در زمینه های متنوعی مانند ساخت خانه ها، دکوراسیون داخلی وساخت انواع سازه های چوبی بوده است. اما نقص ها و نقاط ضعفی در این عنصر طبیعی وجود دارد مانند پوسیدگی زود هنگام در اثر نفوذ حشرات، قارچ و کپک یا اینکه تغییر در ابعاد و سایز و به اصطلاح باد کردن در اثر رخنه آب و رطوبت در آن به مرور زمان!!!

 با پیشرفت صنعت و فن آوری های جدید، بشر موفق به تغییر در ساختار و قابلیت های شیمیایی چوب طبیعی شده و فراورده ای مدرن را بنام ترموود تولید نموده است. کشور فنلاند در این زمینه طلایه دار و پیشرو می باشد و ترموود آن در جهان بی نظیر است و طرفداران زیادی دارد. ترموود همان چوب طبیعی اما نه با آن نقاط ضعف بلکه با قابلیت ها و ویژگی هایی باورنکردنی است.

اندکی بیشتر درباره ترموود بدانیم

همانگونه که در بالاتر اشاره شد ترموود چوبی با توان مقاومتی بسیار بالا می باشد که امروزه در صنعت ساخت و ساز، طراحی نمای ساختمان ها، دکوراسیون داخلی و سازه های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع در عملیات تیمار حرارتی الوارهای چوبی آنها را فضایی بدون اکسیژن در درجه حرارتی بین ۱۸۰ تا ۲۲۰ درجه سانتیگراد در مجاورت بخار آب در محفظه های ویژه ای حرارت می دهند. مدت زمان پروسه حرارت دهی این الوارها بسته به فاکتورهایی مانند نوع چوب، ضخامت و میزان رطوبت میان بافتی آن متغییر می باشد و بین ۲ تا ۴ شبانه روز زمان نیاز دارد. حرارت دادن چوب سبب می شود که دوام و پایداری آن به صورت قابل ملاحظه ای افزایش یابد و درجه این استحکام با مقدار حرارت استفاده شده و چگونگی آن ارتباط مستقیمی دارد. در واقع هر اندازه میزان حرارت زیاد باشد ترموود تولید شده نیز ماندگاری و دوام بیشتری خواهد داشت و قیمت خرید ترموود آن نیز بیشتر خواهد بود. در فرایند حرارت دهی چوب قسمت بسیار زیادی از سلولز های آن ازبین می رود و در نتیجه محیط چوب ماده ای برای تغذیه حشرات و باکتری ها ندارد و این یعنی ممانعت از پوسیده شدن چوب!!!

ترموود یعنی وارد نمودن توانایی هایی باور نشدنی در کنار زیبایی و جذابیت چوب به زندگی، در واقع در سه گزینه می توان ترموود را توصیف نمود: زیبایی و جلوه ای جذاب، استحکام بسیار زیاد، ماده ای طبیعی فاقد مواد شیمیایی

قیمت خرید ترموود

لیست قیمت خرید ترموود

عوامل متعددی بر قیمت خرید ترموود تاثیر می گذارند که در ادامه بیان خواهد شد. از جمله عوامل بسیار مهم مقدار ضخامت و قطر محصول تولید شده، نوع چوب استفاده شده ( pine/ash)  و همچنین نوع استفاده و کاربرد چوب حرارت دیده می باشد. از جمله موارد بسیار مهمی که باید در زمان خرید مورد توجه قرار دهید، میزان ضخامت ترموود با توجه به استفاده آن می باشد به عنوان مثال نمای سازه ها را باید با استفاده از ترموود با ضخامت ۱۸mm انجام داد و کمتر از این نباشد. همچنین این محصولات را باید در وکیوم های محکم و محافظت شده در برابر ضربه و همچنین رنگ شده به خریداران تحویل داد.

چنانچه در قیمت خرید ترموود با مواردی مواجه شدید که قیمت پائینی در مقایسه با موارد دیگر داشتند، عجله نکنید و از هول حلیم در دیگ نیوفتید. ابتدا از ترموود بودن محصول و اصل بودن آن اطمینان حاصل نمائید. در زمان تحویل گرفتن مرغوبیت رنگ، ضخامت و چوب های زیر کار را کنترل نمائید. البته بسیاری از ترموود ها هستند که در مقایسه با ترموود اصل فنلاند از درجه کیفی پائین تر و مرغوبیت کمتری برخودار هستند به طبع قیمت آنها نیز کمتر است.

چنانچه به دنبال قیمت خرید ترموود برای کفپوش هستید باید توجه نمائید که فراورده ای که برای استفاده در کف مناسب است باید از چوب درختان سخت با ساختاری فشرده تر در مقایسه با فراورده هایی که برای نما استفاده می شود باشد. چنانچه از چوب های حرارت دیده با ساختار نرم استفاده کنید با گذشت زمان سطوح جلادیده و صاف آن دچار تحلیل شده وهیچ نشانی از زیبایی و جذابیت در آن نمی ماند. در چنین شرایطی باید سطوح کف را بازسازی و تعمیر نمود. پس در راستای بهترین انتخاب در این زمینه پیشنهاد ما به شما خرید کف پوش های تولید شده از چوب های سخت و با ضخامت مناسب می باشد، قطعا قیمت خرید ترموود با این ویژگی به نسبت بیشتر است. برای این کار شما می توانید با کارشناسان و بخش پشتیبانی عمران مال تماس حاصل نمائید. ما اصول خود را بر ارائه خدمات کارشناسانه و مشاوره های سودمند برای خریداران قرار داده ایم. اعتماد شما بزرگترین سرمایه برای ماست.

 

قیمت خرید ترموود چقدر است

معرفی انواع ترموود

 Soft wood

الوارهای بدست آمده از درختانی با برگ های سوزنی شکل مانند کاج در این دسته قرار می گیرند.

Hard wood

چوب های طبیعی درختانی با برگ های پهن مانند زبان گنجشک که در پروسه تیمار حرارتی قرار می گیرند ترموود های سخت را تولید می کنند.

در پایان از همراهی شما سپاسگزاریم و امید است این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نظر خود را در کادر زیر وارد کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درصورت تمایل شماره تماس خود را وارد نموده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.