خرید همتراز کاشی

حتما شما نیز گاهی اوقات با سرامیک های نامتعادل در محیط های مختلف رو به رو شده اید! خرید همتراز کاشی و سرامیک در چنین شرایطی بهترین راه حل خواهد بود؛ زیرا ترازکننده وسیله ای جهت کاهش خطا هنگام نصب است و اتصال سرامیک دیوار و کف را برای شما به کاری ساده تبدیل می کند. قیمت همتراز کاشی نیز از دیگر عوامل مهم هنگام خرید آن است و ما به عنوان تولید کننده، سعی کرده ایم این محصول را بر اساس استانداردها تولید کرده و به فروش برسانیم.

خرید همتراز کاشی

با توجه به ابعاد سطح کار، این وسیله می تواند تعداد متفاوتی داشته باشد که همین موضوع روی قیمت همتراز کاشی نیز (با توجه به تعداد) تاثیر می گذارد. ما به عنوان یکی از فعالان در حوزه فروش همتراز کاشی، در ادامه قصد داریم این ابزار را خدمت شما عزیزان معرفی کرده و همچنین در رابطه با خرید صحیح آن نیز اطلاعاتی مفیدی را با شما به اشتراک بگذاریم.

در صورتی که قصد دارید خرید همتراز کاشی را با قیمت مناسب و به صورت اینترنتی انجام دهید، پیشنهاد می کنیم آن را از وب سایت ما خریداری کنید. اسپیسری که توسط ما به فروش می رسد، از مواد درجه یک ساخته شده و از استحکام، مقاومت و قیمت مناسبی برخوردار است.

کاشی تراز، محصولی کاربردی می باشد که جنسی پلاستیکی دارد. امروزه این ابزار در بازار فروش تجهیزات کاشی کاری جایگاه ویژه ای پیدا کرده و دارای دو بخش کلیپس و گوه همتراز است. ما به شما اطمینان می دهیم که با خرید همتراز کاشی و سرامیک، می توانید خطاهای حین نصب را به حداقل برسانید و این محصول، برای افراد حرفه ای و حتی غیر حرفه ای بسیار کاربردی خواهد بود. (محصول مرتبط: چسب خمیری)

(پیشنهادی)  نکاتی درباره استفاده از رنگ واترپروف استخر به عنوان عایق رطوبتی

 

قیمت همتراز کاشی

تراز کننده کاشی و سرامیک؛ دارای دو قسمت پلاستیکی است که جهت جلوگیری از بالا و پایین شدن در سرامیک کف و عقب و جلو شدن سنگ ها و لبه کاشی در دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. با سفارش این محصول از سایت های معتبر فروش همتراز سرامیک، خریدی مطمئن و بدون واسطه داشته باشید؛ زیرا با قیمت و کیفیت مناسب، توسط وب سایت ما عرضه می شود.

 

همتراز کاشی

خرید همتراز کاشی و سرامیک

هنگام خرید همتراز کاشی و سرامیک لازم است بدانید که تعداد همبندهای مورد نیاز برای کاشی های کوچک، یک عدد به ازای هر کدام می باشد. زمانی که سرامیک های با اندازه متوسط مورد استفاده قرارمی گیرند، لازم است که به ازای هر عدد، دو عدد تراز کننده به کار گرفته شود. خرید این محصول، مزایای زیادی از جمله افزایش کیفیت، زیبایی مضاعف کار، از بین رفتن ناصافی های بین لبه ها و رفع نامنظمی در کف و دیوار دارد.

خرید همتراز کاشی و سرامیک

 

قیمت آچار همتراز کاشی و سرامیک

آچار همتراز کاشی و سرامیک محصولی کارآمد است که برای قفل کردن کلیپس و گوه مورد استفاده قرار می گیرد. انبر همتراز کاشی و سرامیک که جنسی فلزی یا پلاستیکی دارد از یک فک ثابت و یک فک متحرک برخوردار می باشد.

فک ثابت انبر به بخش انتهایی گوه و فک متحرک به کلیپس تکیه دارد و بدین صورت عملیات قفل شدن انجام می گیرد. با توجه به گسترش دنیای دیجیتال، تمایل به خرید اینترنتی در میان مردم افزایش یافته و در این راستا وب سایت ما آچار همتراز سرامیک را با قیمتی بسیار مناسب تر از بازار در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

(پیشنهادی)  آب بندی استخر کاشی کاری شده با استفاده از عایق رطوبتی

خرید آچار همتراز کاشی

قیمت کلیپس همتراز

کلیپس همتراز در سایزهای مختلفی عرضه می گردد و لازم است که در مقابل ضربه مقاوم باشد. این محصول جهت یکسان کردن سرامیک ها در کنار هم و از بین بردن ناصافی ها مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی کلیپس به گونه ای است که محل جداشدگی آن زیر کاشی می باشد و هنگام بندکشی مشکلی ایجاد نمی کند.

قیمت کلیپس همتراز به ابعاد و نوع کاشی وابسته است؛ زیرا این ابزار در مدل های گوناگونی عرضه می گردد. عوامل دیگری مانند طول و عرض کاشی، ضخامت، متراژ و… نیز در قیمت آن تاثیرگذار هستند.

خرید کلیپس همتراز کاشی

 

قیمت گوه همتراز

گوه همتراز در دو سایز کوچک و بزرگ عرضه می شود که سایز بزرگ آن مخصوص سرامیک با ضخامت بالا و سایز کوچک آن مخصوص موارد با ضخامت پایین تر است. گوه تراز کننده، ابزاری شبیه به گیره پلاستیکی می باشد که برای یکسان سازی کاشی و سرامیک در کف و دیواره به کار گرفته می شود. مناسب ترین قیمت گوه همتراز را از سایت ما بخواهید؛ این محصول در وب سایت ما همراه با کیفیتی مناسب عرضه می گردد.

خرید گوه همتراز کاشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نظر خود را در کادر زیر وارد کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درصورت تمایل شماره تماس خود را وارد نموده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.