ترموود پشت تی وی و اهمیت آن در دکوراسیون داخلی

ترموود پشت تی وی و اهمیت آن در دکوراسیون داخلی

ترموود پشت تی وی Thermowood behind the TV یکی دیگر از کارایی های بسیار لوکس ترموود می باشد، چنانچه شما نیز می خواهید برای دیوار پشت تلوزیون خود از نمای چوبی استفاده کنید ما شما را به خاطر سلیقه بسیار عالیتان تحسین می کنیم.  جلوه ای از ترموود و چوب در پشت تلوزیون های ال ای دی و ال سی دی بسیار شیک خواهد بود و ذوق و خلاقیت شما را به نمایش خواهد گذاشت. بسیاری از افراد بر این باور هستند که فضای پشت تلوزیون دید کمی دارد و در طراحی دکوراسیون داخلی چندان اثرگذار نیست. اما زیبایی و جذابیت این سازه ها به گونه ای است که افراد با دیدن چند مدل از آن، به طرفداران ترموود پشت تی وی خواهند پیوست.

یکی از کارها و فعالیت های اوقات فراغت افراد خانواده تماشای تلوزیون در اتاق نشیمن می باشد. بنابراین در پایان یک روز شلوغ و پر استرس کاری مخصوصا در دنیای مدرن امروز گذراندن ساعاتی برای رهایی از خستگی و رسیدن به آرامش در این اتاق کمک بزرگی به تمدد اعصاب خواهد بود. اکنون می توانیم به اهمیت دیزاین و چگونگی طراحی دیوار بزرگی که جعبه سیاه بر روی آن نصب شده است پی ببریم.

مدرنیته و چگونگی دکوراسیون داخلی!!!

 در جهان مدرن و پیشرفته امروز چگونگی چیدمان و دیزان داخلی اهمیت زیادی دارد و اولویت اولیه انسانها این است که اثاثه استفاده شده و تزئینات دیوارها جلوه جذاب و شیک از خانه را به نمایش بگذارد. ظاهر و شکل تلوزیون ها به مرور زمان در حال تغییر و متحول شدن می باشد و هر روز گونه ای جدید از آن به بازار وارد می شود. با ورود  ال سی دی های بزرگ و تعبیه آنها بر روی بزرگترین دیوار پذیرایی ها، نیاز به طراحی پس زمینه ای جذاب مانند ترموود پشت تی وی بسیار احساس می گردد. در واقع دیواری که در پشت تلوزیون قرار می گیرد مرکز توجه در خانه به حساب می آید و چگونگی طراحی و تزئینات آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون در نتیجه توجه به دیزاین این بخش می توان انرژی، زیبایی و گرما را به بخش های مختلف خانه جریان داد. در راستای رسیدن به این اهداف ترموود پشت تی وی انتخابی عالی است. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با ترموود وطراحی های جذاب و متنوع این محصول بیشتر آشنا شویم.

معجزه ترموود پشت تی وی در طراحی دکوراسیون داخلی

چوب و ترموود متریال هایی جذاب و دوست داشتنی برای تمامی مردم جهان هستند، در واقع با چوب می توان ایده های شگفت انگیز را در تزئین خانه ها انجام داد چون که این عنصر طبیعی با قدرت انعطاف بالا دست طراحان را بسیار باز گذاشته است. چوب عنصری طبیعی است که با انرژی ذاتی خود آرامش را مهمان خانه ها می کند و همیشه گزینه اول انتخاب برای دکوراسیون داخلی است. با استفاده از ترموود پشت تی وی می توان انواع متنوعی از میزهای تلوزیون ساخت که فضای پشتی آنها را با این چوب های طبیعی پوشش می دهند. این متریال های طبیعی در دکوراسیون داخلی معجزه به پا می کنند و باید در انتخاب رنگ ترموود پشت تی وی دقت نمائید. همانگونه که می دانیم چوب هایی با طیف رنگی تیره تر محیط را کوچکتر و صمیمی تر نشان داده و سازه هایی با رنگ روشن فضا را بزرگ و باز نشان می دهند.

مدرنیته و چگونگی دکوراسیون داخلی!!!

ترموود چیست؟؟؟

ترموود روشی برای مقاوم نمودن چوب طبیعی می باشد، در واقع انسانها از دیر باز بسیار به چوب علاقمند بوده اند و سعی کرده اند از این متریال سازه های مختلفی ایجاد نمایند اما به مرور زمان چوب طبیعی دچار پوسیدگی، نفوذ حشرات، قارچ و کپک می شود و در نهایت این عوامل سبب عدم پایداری و دوام چوب می شوند. عملیات ترموود نمودن یا به عبارتی تیمار حرارتی چوب روشی است که چوب را در درجه حرارت بالا قرار می دهند تا رطوبت موجود در بافت آن به حداقل برسد. در واقع در این روش رطوبت به حدود ۶ درصد می رسد و توان مقاومتی چوب به صورت قابل ملاحظه ای افزایش می یابد. همچنین مواد مغذی و رزین های چوب تحت فشار خارج می گردد و دیگر محیط چوب مکان مناسبی برای حضور حشرات، کپک و قارچ نیست و این یعنی افزایش دوام و ماندگاری چوب فراوری شده!!!

بنابراین محصول تولید شده در نتیجه این فرایند، محصولی مقاوم، با دوام، زیبا و منحصر به فرد می باشد که نقاط ضعف و مشکلات چوب طبیعی را ندارد. ترموود کارایی های بسیار زیادی دارد، از جمله استفاده در نمای ساختمان ها، ساخت سازه هایی مانند آلاچیق و پرگولا، استفاده در کف و دیوار، لوور سقف، گلدان، ترموود پشت تی وی، درب پارکینک و حیاط خانه ها و باغ ها، مبلمان فضای باز، روف گاردن های جذاب و…..

چنانچه قصد خرید ترموود را دارید می توانید برای دریافت اطلاعات و آگاهی بیشتردراین زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا به دفتر مرکزی مراجعه نمائید. عمران مال با ارائه ترموود های معتبر و با کیفیت جهانی شما را از انتخاب تان پشیمان نخواهد کرد.

ترموود پشت تی وی و استفاده برای تلوزیون های بی رنگ

یکی از مدل های تلوزیون که امروزه در بازار وجود دارد و طرفداران زیادی نیز برای خود دست و پا کرده است به تلوزیون بی رنگ معروف می باشد. طراحی این تلوزیون ها به گونه ای است که در ساخت آنها از شیشه های کاملا شفاف و بدون رنگ بهره برده اند و به بیننده این احساس را القا می کنند که حجمی از تلوزیون وجود ندارد و فقط تصویر وجود دارد. یعنی مانند تصاویری که توسط پروژکتورها بر صفحه نقش می بندد اما در واقع اینگونه نیست. در چنین شرایطی فضایی که تصویر در ان به نمایش در می آید شلوغی معمول را نداشته و تصویری کوچک و زیبا ارائه می شود. چنانچه شما نیز از دوستداران این نوع تلوزیون هستید می توانید ترموود پشت تی وی را به عنوان گزینه ای بسیار عالی در نظر بگیرید. در راستای اتصال چوب برای فضای مورد نظر از نوعی چسب ویژه استفاده می شود که بسیار قوی است و سازه را بروی دیوار به خوبی اتصال می دهد.

 

ترموود پشت تی وی و استفاده برای تلوزیون های بی رنگ

 

لازم به ذکر است که تمامی تلاش مجموعه عمران مال ارائه مطالب مفید و مطابق با دانش روز برای شما خوانندگان گرامی می باشد و امیدواریم رضایت شما را کسب کرده باشیم. در پایان از همراهی شما سپاسگزاریم .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نظر خود را در کادر زیر وارد کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درصورت تمایل شماره تماس خود را وارد نموده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.